Hei, så hyggelig at du kommer innom en tur. Her selger jeg noen av mine lopper. Vi kan også bytte hvis du har noe jeg liker. Jeg selger til hyggelige priser, så kommer selvsagt frakt i tillegg. Der er det billigste allternativ dersom annet ikke avtales. Er det noe du ønsker så send meg en mail.

Sandaunet@hotmail.com







Kom også gjerne innom min andre blogg (velkommeninnenfor.blogspot.com) der blogges det om hjemmet :)







Klem Elisabeth



onsdag 17. november 2010

Dagens lopper



Duk & brikke fra KID, gamel rosa. 40 kr for begge



Lift gardin, kaffe mønster. 40 kr.




Liten hobby pakke, små søte esker som kan dekoreres. 50 kr,




Liten hobby pakke. Kan lage klokke. Fin aktivitet for barn. 50 kr.




Liten hobby pakke. Lage filt ”figurer” 45 kr.


Furu knagger. 30 kr. Pr. Stk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar